En kort promenad från eftermiddagens möte på Klarabergsviadukten tog mig hit till hemmet för den här veckan, Scandic Continental mitt emot central-stationen. Om några minuter beger jag mig ut i midvintermörkret igen, denna gång med destination Grand Hotell, där vi har samlingspunkt en stund innan vi beger oss till kvällens trevlighet på Wallmans salonger.Lyckligtvis var min roll mest att sitta och lyssna på förmiddagens möte, så där fick jag ett par timmar att sitta och maila i smyg.

I Masthugget ligger Göteborgs, förmodligen Sveriges och möjligen hela världens populäraste skivaffär. Sedan några timmar bor Amanda ett par hundra meter därifrån, en bit uppför backen mot Masthuggskyrkan. Det är tur att studentrum är små och inte medger några större flyttlass. Särsklit de som ligger tre trapor upp och saknar hiss. Fördelen är att jag och Emil har fått gratis träning idag, utan att gå till gymmet.
